Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do
31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.
W przypadku, gdy Umowa została podpisana przez osobę umocowaną, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:
Natomiast w sytuacji, gdy Umowę podpisała osoba inna niż umocowana według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub firma posiada reprezentację wieloosobową, wymagane jest przedłożenie Pełnomocnictwa lub Oświadczenia.
W/w dokumenty tj. Pełnomocnictwo albo Oświadczenie, należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub poświadczyć podpisy notarialnie.
Należy pamiętać, że:
Zarówno Pełnomocnictwo jak i Oświadczenie należy przedłożyć wraz z aktualnym/pełnym odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydrukiem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Dokumenty należy przedstawić w Banku za pośrednictwem jednego z niżej wymienionego kanału:
1. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
2. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi:
Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.
W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją będzie wypowiedzenie Umowy przez Fundusz PFR.
UWAGA !!!!
Dla tych z Państwa, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i osobiście zawarli Umowę, Bank samodzielnie pobierze z bazy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wydruk potwierdzający umocowanie Beneficjenta oraz przedstawi go w bankowości elektronicznej we Wniosku Umocowanie do akceptacji Przedsiębiorcy. W tym przypadku Przedsiębiorcy nic nie muszą dostarczać do Banku. Wystarczy tylko, że zalogują się do swojej bankowości elektronicznej, wejdą na Wniosek Umocowanie i zatwierdzą przedstawione tam dane w terminie do dnia 31 grudnia 2020 r.
Dyrektor Boszko Maciej | 781 870 873 |
Dyrektor Jabłońska Wioleta | 781 870 879 |
Dyrektor Stelmach Joanna | 781 870 874 |
1. Oddział w Wyszogrodzie | 2. Oddział w Czerwińsku nad Wisłą | ||
Kierownik Sali Obsługi |
661 513 826 | Inspektor ds. bankowych | 661 513 457 |
Ekspert ds. kredytów |
661 541 815 | Inspektor ds. bankowych | 660 435 746 |
Inspektor ds. bankowych | 665 016 760 | Młodszy inspektor ds. bankowych | 726 170 438 |
Młodszy inspektor ds. bankowych | 661 521 716 | Starszy referent | 781 870 877 |
Starszy referent | 661 521 293 | Starszy referent | 661 553 198 |
Referent | 660 431 223 | ||
3. Oddział w Iłowie | 4. Filia w Bielsku | ||
Specjalista ds. bankowych | 661 592 758 | Inspektor ds. bankowych | 660 499 346 |
Inspektor ds. bankowych | 661 591 062 | Inspektor ds. bankowych | 661 586 008 |
Młodszy inspektor ds. bankowych | 661 525 570 | ||
Młodszy inspektor ds. bankowych | 726 105 515 | ||
5. POK w Małej Wsi | 6. Filia w Sochaczewie | ||
Specjalista ds. bankowych | 661 543 760 | Inspektor ds. bankowych | 661 534 101 |
Vistula Bank Spółdzielczy, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Łodzi - Śródmieścia, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS 0000100567 | REGON 000508916 | NIP 774 10 18 830 | KOD SWIFT POLUPLPR |