Vistula BS

Linki

Wyszukiwarka

Skorzystaj z bankowości internetowej

Menu

Konta

Treść strony

Moje ID

Co to jest mojeID

mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną. Dzięki mojeID nie trzeba udawać się np. do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty.

mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

Możliwości oferowane przez mojeID

  • Potwierdzenie tożsamości

    W szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania

  • Logowanie do istniejącego konta
  • Autoryzacja operacji

Moje ID w Naszym Banku.

MojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. Klient banku może potwierdzić swoje dane szybko i bezpiecznie, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu. Co istotne dla bezpieczeństwa danych, klient wyraża jasną zgodę na zakres i cel przekazywanych informacji. Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną. Oznacza to dostęp do oferty przedsiębiorstw z różnych branż, m.in. dostawców energii, usług medycznych, ubezpieczeniowych, czy telekomunikacyjnych, jak i szerokiego spektrum spraw urzędowych, obejmujących m.in. zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego. Ponadto, osoby posługujące się Profilem Zaufanym mogą teraz zapisać się online na szczepienia przeciwko COVID-19.

 

 

Dane kontaktowe

Centrala Banku 
tel. (24) 231 12 00

 

Lista numerów

 

 

 

 

 

   
Dyrektor Boszko Maciej 781 870 873
Dyrektor Jabłońska Wioleta 781 870 879
Dyrektor Stelmach Joanna 781 870 874

 

1. Oddział w Wyszogrodzie 2. Oddział w Czerwińsku nad Wisłą
Kierownik Sali Obsługi
661 513 826 Inspektor ds. bankowych 661 513 457
Ekspert ds. kredytów
661 541 815 Inspektor ds. bankowych 660 435 746
Inspektor ds. bankowych 665 016 760 Młodszy inspektor ds. bankowych 726 170 438
Młodszy inspektor ds. bankowych 661 521 716 Referent 781 870 877
Starszy referent 661 521 293 Referent 660 431 223
       
3. Oddział w Iłowie 4. Filia w Bielsku
Specjalista ds. bankowych 661 592 758 Inspektor ds. bankowych 660 499 346
Inspektor ds. bankowych 661 591 062 Inspektor ds. bankowych 661 586 008
Młodszy inspektor ds. bankowych 661 525 570    
Młodszy inspektor ds. bankowych 726 105 515    
       
5. POK w Małej Wsi 6. Filia w Sochaczewie
Specjalista ds. bankowych 661 543 760 Inspektor ds. bankowych 661 534 101
       
7. Oddział w Bodzanowie    
Referent 661 553 198    

 

Vistula Bank Spółdzielczy, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Łodzi - Śródmieścia, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem

KRS 0000100567 REGON 000508916 NIP 774 10 18 830 KOD SWIFT POLUPLPR

 

Stopka

Wszelkie prawa zastrzeżone © Vistula Bank Spółdzielczy

Zobacz nas na mapie

Rozmiar czcionki

Dodatkowe opcje dostępności

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.