Aplikacja mobilna Nasz Bank (Aplikacja) została stworzona, dla Klientów Vistula Banku Spółdzielczego (Bank), którzy mają podpisaną z Bankiem stosowną umowę.
Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku z urządzenia mobilnego.
Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na zasady Polityki Prywatności wymienione w niniejszym dokumencie.
Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
Przy instalacji Aplikacja prosi użytkownika o udzielenie zgody na dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
Pamięci.
Lokalizacji.
Aparatu.
Kontaktów.
Telefonu.
Obowiązuje od 27 października 2020 r.
Kontakt:
Vistula Bank Spółdzielczy
ul. Rębowska 2
09-150 Wyszogród
www.vistulabs.pl
Kontakt Numer telefonu: (24) 231 12 00Adres e-mail: sekretariat@vistulabs.plAdres do e-Doręczeń: AE:PL-24762-91298-CICET-14 |
||
|
Vistula Bank Spółdzielczy, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Łodzi - Śródmieścia, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS 0000100567 | REGON 000508916 | NIP 774 10 18 830 | KOD SWIFT POLUPLPR |