Przelew regulowany – to polecenie przelewu albo wypłata gotówkowa dokonywana przez Klienta banku krajowego na rachunek beneficjenta prowadzony w innym kraju Unii Europejskiej oraz Norwegii, Islandii i Lichtensteinie lub przelew zrealizowany na rzecz Klienta banku krajowego jeśli zleceniodawca wysyła przelew z jednego z ww. krajów. Przelew regulowany może być wysłany po spełnieniu następujących warunków:
Przelew SEPA – jest to zlecenie płatnicze realizowane przez banki działające na terytorium Unii Europejskiej oraz Norwegii, Islandii, Lichtensteinu i Szwajcarii, które podpisały umowę o przystąpieniu do polecenia przelewu SEPA, funkcjonujące w oparciu o zasady Systemu Polecenia Przelewu SEPA i spełniające następujące warunki:
Polecenie wypłaty – w przypadku kiedy przekaz nie spełnienia wymogów przelewu regulowanego i przelewu SEPA bank wysyła zlecenie klienta w formie polecenia wypłaty, co oznacza, że klient może przekazać za granice również waluty inne niż EUR, może również wystąpić różna opcja kosztów pokrywanych przez zleceniodawcę i beneficjenta.
Zlecenia płatnicze na kwoty do 1.000,00 USD lub 1.000,00 EUR włącznie przekazywane są z datą waluty dziś tj. w tym samym dniu bez żadnych dodatkowych opłat.
Realizujemy również przekazy na wyższe kwoty i w innych walutach w trybie przyspieszonym za dodatkową opłatą z wyjątkiem przelewów SEPA, które są przekazywane z datą waluty SPOT co oznacza , że uznanie rachunku beneficjenta następuje w terminie do końca drugiego dnia roboczego, następującego po dniu przyjęcia przez Bank Spółdzielczy zlecenia przelewu SEPA.(nie ma możliwości realizacji SEPA w trybie przyspieszonym)
Przekazy internetowe – są to środki które mogą wpływać z zagranicy w formie depesz z firm zlecających za pośrednictwem Banku BPS S.A z którymi Bank realizuje współpracę w tym zakresie bez żadnych ograniczeń dewizowych, na rzecz rezydentów i nierezydentów będących osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, o ile jednostka posiada zdolność prawną bądź osobą fizyczną prowadząca działalność zarobkową na własny rachunek, w tym osoba będąca przedsiębiorcą. Środki mogą być skierowane do wypłaty w kasie lub na rachunek odbiorcy.
Po odbiór przekazu internetowego skierowanego do realizacji w Banku odbiorca zgłasza się z ważnym dokumentem tożsamości lub dokumentem potwierdzającym tożsamość, numerem ID przekazu oraz hasłem nadanym przez zleceniodawcę Przekazu Internetowego.
Wypłata środków następuje w walucie USD, EUR i PLN. Odbiorca nie ponosi opłat z tytułu realizacji Przekazów Internetowych oraz związanych z nimi reklamacji i zwrotów.
Kontakt Numer telefonu: (24) 231 12 00Adres e-mail: sekretariat@vistulabs.plAdres do e-Doręczeń: AE:PL-24762-91298-CICET-14 |
||
|
Vistula Bank Spółdzielczy, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Łodzi - Śródmieścia, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS 0000100567 | REGON 000508916 | NIP 774 10 18 830 | KOD SWIFT POLUPLPR |