Ważna informacja dotycząca działania aplikacji nPodpis
Data publikacji:
Szanowni Państwo,
W związku z najnowszymi aktualizacjami systemu Windows wydanymi przez firmę Microsoft, mogą występować problemy z prawidłowym działaniem aplikacji korzystających z kart kryptograficznych Athena IDProtect (nPodpis).
Obecnie jedynym skutecznym rozwiązaniem tego problemu jest odinstalowanie następujących aktualizacji systemu Windows:
KB5066835
KB5007651
Zalecamy tymczasowe usunięcie powyższych aktualizacji, aby przywrócić pełną funkcjonalność aplikacji nPodpis. Jednocześnie informujemy, że pracujemy nad trwałym rozwiązaniem problemu i będziemy na bieżąco informować o postępach.
Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Aktualizacja komunikatu z dnia 2025-10-22:
Microsoft opublikował artykuł dotyczący niniejszego problemu w systemie: Windows 10/11. W skrócie, rozwiązanie polega na ustawieniu wartości klucza rejestru HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Cryptography\Calais\DisableCapiOverrideForRSA na wartość równą 0, a w przypadku jego braku na jego dodaniu. Wymagany jest restart systemu Windows.
Szanowni Klienci,
Informujemy o nowej stronie internetowej Vistula Banku Spółdzielczego!
Uruchomiliśmy dla Państwa całkowicie nową, funkcjonalną, nowoczesną i dopasowaną do urządzeń mobilnych stronę. Mamy nadzieję, że nowa szata graficzna i bardziej intuicyjny, przejrzysty układ pozwoli Państwu w prostszy i szybszy sposób odnaleźć wszelkie niezbędne informacje o naszym Banku i o oferowanych przez nas produktach.
Zapraszamy do odwiedzania nowej witryny i korzystania z naszych usług.
Jednocześnie informujemy, że logowanie do bankowości internetowej nie zmieniło się i w dalszym ciągu pozostaje pod adresem: https://e.vistulabs.pl