Inspektor ds. AML/CFT
Vistula Bank Spółdzielczy poszukuje osób gotowych do podjęcia pracy.
Stanowisko: Inspektor ds. AML/CFT
Miejsce pracy: Centrala Vistula Banku Spółdzielczego, ul. Rębowska 2, 09-450 Wyszogród (w siedzibie Zespołu AML/CFT w Czerwińsku nad Wisłą)
Główne zadania m.in.:
- prowadzenie Rejestru Transakcji i dokumentowanie czynności stanowiska w zakresie AML;
- identyfikacja i analiza informacji o klientach i ich transakcjach z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych źródeł;
- koordynacja w skali całego Banku działań związanych z realizacją Programu PPPiFT oraz realizowanie zadań wynikających z regulacji wewnętrznych Banku, Stanowisk KNF oraz Wytycznych/Komunikatów GIIF, związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu;
- organizowanie i koordynowanie prac związanych z opracowaniem, wdrażaniem i aktualizacją w Banku w Programu PPPiFT;
- sporządzanie odpowiedzi na zapytania GIIF lub organów ścigania w sprawach mających związek z praniem pieniędzy oraz finansowaniem terroryzmu;
- opracowywanie materiałów szkoleniowych i instruktażowych dla pracowników Banku związanych z realizacją Programu PPPiFT z uwzględnieniem Wytycznych EBA/GL/2022/05 (pkt 55-62) oraz prowadzenie szkoleń i instruktaży związanych z realizacją Programu PPPiFT, w tym dla pracowników nowozatrudnianych;
- realizacja obowiązków wynikających z Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (AML);
- realizacja procesu STIR.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane ekonomia/finanse/bankowość);
- szkolenia/certyfikaty z zakresu AML/CFT;
- znajomość przepisów prawa bankowego, produktów bankowych, AML;
- praktyczna znajomość programów pakietu MS Office;
- prawo jazdy kat. B;
- wysoka kultura osobista;
- dobra organizacja pracy;
- dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Dodatkowym atutem będą:
- znajomość systemu NUX Novum Bank Enterprise.
Oferujemy:
- pracę w stabilnym, prężnie rozwijającym się Banku Spółdzielczym;
- atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę;
- szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
- dofinansowanie do studiów podyplomowych;
- stabilne warunki zatrudnienia;
- benefity: pakiet świadczeń socjalnych, PPE.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego z dopiskiem w tytule: „PRACA” na adres e-mail:
Termin nadsyłania aplikacji: do dnia 14.11.2025 r.
W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Oferty niezawierające zgody na przetwarzanie danych nie będą rozpatrywane.
Uprzejmie informujemy, że z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie celem ustalenia terminu odbycia spotkania z kierownictwem Banku. Zapewniamy poufność w procesie rekrutacji.