1. Aplikacja mobilna Vistula BS (Aplikacja) została stworzona, dla Klientów Vistula Banku Spółdzielczego (Bank), którzy mają podpisaną z Bankiem stosowną umowę.
2. Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku z urządzenia mobilnego.
3. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na zasady Polityki Prywatności wymienione w niniejszym dokumencie.
4. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
5. Przy instalacji Aplikacja prosi użytkownika o udzielenie zgody na dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
- Pamięci,
 
- Lokalizacji,
 
- Aparatu,
 
- Kontaktów,
 
- Telefonu.
 
6. Uruchomiona Aplikacja komunikuje się z systemami Banku, z użyciem mechanizmów szyfrujących.
7. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
8. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
9. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
10. Vistula Bank Spółdzielczy zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.
Obowiązuje od 27 października 2020 r. 
Kontakt:
Vistula Bank Spółdzielczy
ul. Rębowska 2 09-150 Wyszogród 
www.vistulabs.pl